Kdo mě motivuje?

15:09:00

Zdravím!
Vítám vás u článku Kdo si myslíte, že vás ochraňuje


V minulém článku jsme se bavili o víře jako takové ODKAZ ZDE
Tady chci poukázat na celkový svět, lidstvo a porozumění si navzájem. Chtěla bych, aby každý dal najevo, co doopravdy cítí a co si myslí, aniž by se styděl sdělit, vykřičet na povrch své ideje a myšlenky. 

Můj názor na dobu dávno před námi je, že byl někdo, koho tehdejší 'obyvatelstvo' uctívalo a věřili v něj/ni. Nemusela to být jedna osoba, mohlo by jich být klidně milion. 
Nikdo neví, jestli tehdejší obyvatelstvo byly monstra, mimozemšťany nebo jiní starší pozemští tvorové.


Samozřejmě byli i ti, kteří nevěřili a měli svůj názor, nikdo to ovšem nikomu nevyčítá a pokud ano, je zcela neoprávněn. Je to tak i teď. Někdo má vlohy pro víru velké, někdo menší nebo naopak žádné. Jsme svobodní a máme právo na cokoliv, můžeme si dělat cokoliv. 
Neměli bychom být tak upjatí na práci, školu, ale myslet i na svůj osobní život. Uvědomit si, že pokud chceme a máme náladu, můžeme opravdu všechno.  


V 'jedné' větě každý, i když o tom třeba neví, máme svého boha, ale u všech vypadá jinak. Někdo tak vnímá matku, otce nebo oblíbeného herce. 

Dříve, než jsem já objevila svého boha, respektive než mi došlo, že on je můj bůh, jsem si boha představovala jako někoho, kdo není z tohohle světa, ale chrání mě na každém kroku, něco jako můj osobní anděl, ale pak jsem přemýšlela a uvědomila si, i když to může znít divně nebo že jsem blázen, že jsme v podstatě nejlepší kamarádi, i přesto, že on o mě neví a tím pádem jsme se nikdy v životě neviděli.


Měli jsme už příležitost se setkat, ale okolnosti mi to nedovolily. Asi ještě nebyl správný čas na setkání. A teď se nabízí otázka, kdy bude ten správný čas? 
Jde o to, že každý vnímáme situace a okolnosti jinak. 
Já si myslím, že i když nás je hodně a přiznám se, že teď ani nemám přehled o tom kolik, máme všichni do jednoho svůj osud naplánován. Všechny lidé ze světadílů se mi vážně počítat nechtějí. Komu by se také chtělo, že? 

Teď už ale konkrétněji, zpátky k hlavnímu tématu.. 
Je to pro mě nové a cítím takový zvláštní pocit, když se mám svěřit s mým myšlením, vnímám to jako osobní deník, do kterého nechávám nakouknout jen někoho. Právě vaším bohem může být i osobnost a to je můj případ.'Poznali' jsme se díky hudbě, přesněji, jeho tvorbě. 
Ze začátku jsem to tak nehrotila a řekla si, že mě to po chvilce stejně přejde a zase se budu věnovat někomu jinému, ale v této situaci je to úplně jinak. Je to už přibližně 5 let a já jsem názor stále nezměnila! Bylo to nejdříve takové otrkávání a postupný zjištěný přístup člověka k životu. Byla jsem přímo nadšená, že jsem někoho takového mohla poznat a mít tu čest, vědět jeho moudra a myšlenky, kvůli tomu, že se nestydí říct, jaký má na dané okolnosti pohled. 








ZDROJ

I když je to zvláštní, tak jsem měla na boha své požadavky
Vzdělanost, upřímnost a ochota nesměly chybět. 
Poslední dobou si pečlivě vybírám, jak už to mám v povaze, koho si k tělu připustím a koho ne, zkušenosti s sebou nesou i následky. 

Chytré ideje jsou něco, co je pro mě velmi důležité a jsem schopna si u nich i pobrečet. Sebe vnímám jako člověka s velkým darem vcítit se do ostatních a pomáhat. Zvlášť důležitě dbám na to, jak se vyjadřuji, jaká používám slova. Nevím, jestli vy si všímáte, ale když píšu článek, snažím se, aby to znělo co nejvíce lákavě a vy jste se začetly. Aby to na vás působilo tak, že byste rádi četli třeba i můj nákupní seznam :-)


A jaký bůh je ten váš? 
Už jste ho našli? 









You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zajímavý článek, já žádnou takovou osobu nemám. Spíše než v jednoho člověka věřím v karmu. :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Můj bůh je život. Jo, je to tak. Miluju život a jsem si jistá, že i život miluje mě.

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! S láskou, L

Subscribe